Doručenie zadarmo a rýchlo
30 dní na vrátenie
Všetko na sklade
39 DNÍ DO VÁNOC
i Tento web používa nástroje na zhromažďovanie dát, ako sú súbory cookie. Môže spoločnosť 23:55 s.r.o. prispôsobovať svoje stránky vašim potrebám a môže vám spoločnosť 23:55 s.r.o. a jej partneri zobrazovať na iných webových stránkach reklamy prispôsobené vašim záujmom?
Viac info Áno

FAQ

Často kladené otázky

Koľko stojí doprava?

Doprava Zásielkovňou po Slovensku je úplne ZADARMO a doprava kuriérom GLS stojí 3,66 €.

Kedy dostanem svoju objednávku?

Pokiaľ si vyberiete ako spôsob doručenia GLS, tak Vám zásielka bude doručovaná druhý až tretí pracovný deň od objednania. Ak si vyberiete Zásielkovňu tak si balík môžete vyzdvihnúť do troch až piatich pracovných dní od objednania.

Ako môžem za tovar zaplatiť?

- Platba kartou (prostredníctvom platobnej brány GoPay)
- Bankovým prevodom (emailom Vám príde potvrdenie, v ktorom nájdete potrebné informácie)
- Dobierkou (platba doručovateľovi pri prevzatí tovaru)

Ako môžem svoju objednávku zrušiť?

Ak chcete objednávku zrušiť, okamžite nás kontaktujte odpoveďou na email s potvrdením objednávky alebo nám zavolajte na +420799503943.

Ako zistím v akom stave je moja objednávka?

O každej zmene stavu Vašej objednávky Vás budeme informovať emailom. Samozrjeme nám môžete tiež zavolať alebo napísať.

Je možné objednaný tovar vrátiť, ak sa mi nepáči alebo mi nie je dobrý?

Áno, dodržiavame pravidlo bezproblémového vrátenia tovaru. Chceme, aby ste boli s tovarom spokojní, dostali presne to, čo chcete a pri nápupe sa vracali k nám. Peniaze za vrátený tovar sú odoslané väčšinou ihneď po obdržaní zásielky alebo výnimočne neskôr (maximálne do 30 pracovných dní). Vraciame iba sumu za tovar, nie za poštovné. Ako postupovať pri vrátení tovaru sa dozviete tu.

Dá sa skrátiť remienok na hodinkách na veľkosť mojej ruky?

Áno. U väčšiny modelov si môžete remienok skrátiť sami bez odbornej pomoci. Posuniete si úchytný mechanizmus podľa svojich potrieb. V niektorých prípadoch vám bude musieť s vybratím jedného alebo viac článkov pomôcť hodinár. Ak by ste si s nastavením remienku nevedeli poradiť, kontaktujte nás a radi Vám pomôžeme.

Čo robiť, keď hodinky z ničoho nič nefungujú?

Vo väčšine prípadov to znamená, že hodinky majú vybitú baterku. Stačí zájsť k hodinárovi a ten Vám baterku na počkanie za pár korún vymení. Pokiaľ bude problém v niečom inom, zašlite hodinky k nám na reklamáciu.